Терешківська громада

Полтавський район Полтавська область

Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проєкту

Дата: 18.06.2024 09:21
Кількість переглядів: 94

 

 

Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проєкту Детальний план території  земельної ділянки, площею 0.0845 га, кадастровий номер 5324085900:00:002:0001, що  розташована за межами населених пунктів, біля с.Копили, на території Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області, для виробництва косметики”.

 

1)замовник: виконавчий комітет Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області, 38672, Полтавська область, Полтавський район, с.Терешки, вул. Шевченка, 1-А. Код ЄДРПОУ: 42143829. Тел.: +38(066) 960-03-52. E-mail: radatereshki.org@gmаil.com,

сайт https: //tereshkivska.gromada.org.ua/

2)вид та основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування:

- вид документа державного планування – Детальний план території  земельної ділянки, площею 0.0845 га, кадастровий номер 5324085900:00:002:0001, що розташована за межами населених пунктів, біля с.Копили, на території Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області, для виробництва косметики”, розроблений згідно з завданням на проєктування та відповідно до рішення 34 сесії 8 скликання Терешківської сільської ради  від 16.04.2024 р. “Про розробку детального плану території земельної ділянки, площею 0,0845 га, розташованої за межами населених пунктів, біля с.Копили, на території Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області”;

- цілі документа:

Детальний план території визначає:

1) принципи планувально-просторової організації забудови;

2) функціональне призначення, режим та параметри забудови однієї чи декількох земельних ділянок, розподіл територій згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами;

3) містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки;

4) доцільність, обсяги, послідовність забудови;

5) черговість та обсяги інженерної підготовки території;

6) систему інженерних мереж;

7) порядок організації транспортного і пішохідного руху;

Детальний план території розробляється з метою визначення можливості будівництва будівлі для виробництва косметики (за ДСанП173-96: виробництво IV класу санітарної класифікації  - виробництво гліцерину; виробництво мила; виробництво парфюмерії; виробництво синтетичних порошкоподібних миючих засобів, із СЗЗ 100м).

Цілі ДДП щодо охорони довкілля:

 

 

 

 

 

Цілі

Засіб

Результат

Примітка

Провести аналіз існуючих та проєктованих джерел шкідливого впливу (визначити нормативні санітарно-захисні зони);

 

Просторово-планувальним методом (аналіз розміщення джерел на території проєктування на основі топогеодезичних знімань);

Аналітичним – визначення СЗЗ за ДСП №173 від 19.06.96

Не допустити погіршення якості життя в зонах шкідливого впливу існуючих та проєкто ваних

об’єктів

 

Основними найближчими до території проєктування джерелами забруднення є: існуюча автомобільна дорога М-03, розташована північніше території планування  (акустичний, пиловий вплив);

Проєктоване підприємство виробництва та оптової торгівлі косметики – IV класу санітарної класифікації, із СЗЗ 100м.

Відстань до найближчої забудови – більше 200м.

Також запроєктовані трубчатий колодязь технічного водопостачання та локальні очисні споруди; очисні споруди поверхневих стічних вод; а також споруди для очищення стічних вод виробничих, згідно технологічних рішень.

 

Проаналізувати стан довкілля, умови життєдіяльності населення та стан його здоров’я на територіях, які ймовірно зазнають впливу

За адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень

Не допустити погіршення якості життя в зонах шкідливого впливу проєктованих

об’єктів

 

Встановлення нормативних СЗЗ від об’єктів, запроєктованих на території проєктування. В межах встановлених СЗЗ немає територій житлової та громадської забудови.

Виявити основні екологічні проблеми, у тому числі ризики впливу на здоров’я населення, які стосуються документа державного планування, зокрема щодо територій з природоохоронним статусом

Просторово-планувальним методом (аналіз розміщення джерел на території проєктування на основі топогеодезичних знімань); за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень.

Аналітичним – визначення СЗЗ за додатком 4 ДСП N 173 від 19.06.96

Запропонувати спосіб вирішення/ заходи щодо запобігання негативного впливу виявлених екологічних проблем

Основні екологічні проблеми:

-існуюча автодорога є джерелом негативного впливу на довкілля;

-відсутність даних досліджень щодо стану атмосферного повітря, грунту, підгрунтових вод.

 

Визначити зобов’язання у сфері охорони довкілля, у тому числі пов’язані із запобіганням негативному впливу на здоров’я населення, встановлені на міжнародному, державному та інших рівнях, що стосуються ДДП

Аналітичним методом

Визначити шляхи врахування таких зобов’язань під час підготовки документа державного планування

Основні документи щодо міжнародних зобов’язань у сфері охорони довкілля України:

- Рамкова конвенція ООН про зміну клімату (ратифікована Україною 29 жовтня 1996 року) – планується опрацювати кліматичні питання – передбачити використання технологій, що мінімізують негативний вплив на клімат;

- Рекомендації Міністерства енергетики та захисту довкілля України від 03.03.2020 року №26/1.4-11.3-5650 щодо включення кліматичних питань до документів державного планування; Концепція реалізації державної політики у сфері зміни клімату на період до 2030 року;

- Монреальський протокол про речовини, що руйнують озоновий шар - планується опрацювати кліматичні питання;

-Закон України “Про управління відходами”;

- Національна стратегія управління відходами в Україні до 2030 року, схвалена Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 08.11.2017року №820-р.;

-Національний план управління відходами до 2030 року від 20 лютого 2019 року №117-р (впровадження та застосування найкращих доступних технологій для утворювачів промислових відходів та об’єктів оброблення промислових відходів);

-Директива Європейського Парламенту та Ради 2008/98/ЄС від 19.11.2008р. - визначити шляхи екологічно безпечного поводження з твердими побутовими відходами та шляхи поводження із відходами виробництва

 

Описати наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, у тому числі вторинні, кумулятивні, синергічні, коротко-, се- редньо- та довгостроко ві

аналітичним методом

Визначити шляхи врахування таких наслідків під час реалізації документа державного планування.

Визначити заходи, що передбачається вжити для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування

Звітом про СЕО визначаються шляхи врахування наслідків для довкілля під час реалізації документа державного планування.

 

Описати альтернативи, що розглядалися

аналітичним методом

Обґрунтування вибору виправданих альтернатив, що розглядалися

Розглянути альтернативи використання території планування

Визначити заходи, для здійснення моніторингу наслідків виконання документа державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення

аналітичним методом

здійснення моніторингу наслідків ви- конання документа державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення

У Звіті будуть визначені заходи для здійснення моніторингу наслідків виконання документа державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення

Визначити ймовірність транскордонних наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення

аналітичним методом

Визначення ймовірності транскордонних наслідків для довкілля

Транскордонних наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення не передбачається

Визначити якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля

Виявити місцезнаходження, розміри, потужності або розміщення ресурсів.

Визначення ймовірного впливу зазначених об’єктів на довкілля

Види діяльності, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля - відсутні

 

Визначити наявність територій ПЗФ

Просторово-планувальним методом (визначення озеленених територій на основі даних топогеодезичних знімань).

Забезпечення охорони ПЗФ. Забезпечення нормативного рівня озеленення населеного пункту

На території планування немає об’єктів ПЗФ, об’єктів Смарагдової мережі. Зон охоронюваного ландшафту немає.

Найближчий обєкт ПЗФ – урочище Триби, на відстані більше 2,0 км.

Провести аналіз розміщення забудови в охоронних зонах інженерних мереж та споруд

 

Просторово-планувальним методом (аналіз розміщення мереж на території проєктування шляхом топогеодезичних знімань);

Аналітичним – визначення охоронних зон за відомчими нормами.

 

Забезпечення безпечної експлуатації інженерних мереж; запобігання негативного впливу на довкілля від виходу з ладу мереж

Встановлення режимів використання територій, що перебувають в межах охоронних зонах інженерних мереж, споруд

Проаналізувати та розробити заходи із поводження з відходами

Аналітичним методом, за даними райдержадміністрації. Формування ефективної системи управління відходами

 

Дотримання норм поводження з відходами

Проєктом передбачається будівництво підприємства з виробництва та оптової торгівлі косметити. Проєктом буде визначено заходи із поводження з відходами

 

При розробленні детального плану території враховується діюча законодавча та нормативна база.

зв’язок з іншими документами державного планування:

Екологічна безпека територій передбачає дотримання встановлених природоохоронним законодавством вимог щодо охорони навколишнього природного середовища, збереження та раціонального використання природних ресурсів, санітарно-гігієнічних вимог щодо охорони здоров'я людини, здійснення заходів для нейтралізації, утилізації, знищення або переробки всіх шкідливих речовин і відходів.

Передбачені заходи зі стримування процесу зростання середньої глобальної температури атмосфери Землі Рамковою конвенцією ООН про зміну клімату, Кіотським протоколом до неї, Паризькою кліматичною угодою, а на національному рівні - Концепцією реалізації державної політики у сфері зміни клімату на період до 2030 року, затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 07.12.2016 № 932-р. – опрацювати кліматичні питання; технології виробничого процесу, що планується використовувати на проєктованому підприємстві, повинні бути обрані з урахуванням мінімізації впливу до довкілля.

В процесі стратегічної екологічної оцінки містобудівної документації необхідно розглянути та проаналізовати документи, що містять екологічні цілі, а також заходи і завдання у сфері охорони здоров'я Закон України “Про основні засади (стратегію) державної екологічної політики України на період до 2030 року”.

Стратегічні документи на міжнародному та державному рівні, які враховані під час підготовки документа державного планування, що розглядається, наступні:

  1. Зміна клімату та озоновий шар:

- Рамкова конвенція ООН про зміну клімату (ратифікована Україною 29 жовтня 1996 року);

- Концепція реалізації державної політики у сфері зміни клімату на період до 2030 року, затверджена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 07.12.2016 №932-р.у.;

- План заходів щодо виконання Концепції;

- Рекомендації Міністерства енергетики та захисту довкілля України від 03.03.2020 року №26/1.4-11.3-5650 щодо включення кліматичних питань до документів державного планування; Концепція реалізації державної політики у сфері зміни клімату на період до 2030 року – опрацювати кліматичні питання.

  1. Поводження з відходами:

- Національна стратегія управління відходами в Україні до 2030 року, схвалена Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 08.11.2017року №820-р.;

- Національний план управління відходами до 2030 року від 20 лютого 2019 року №117-р (впровадження та застосування найкращих доступних технологій для утворювачів промислових відходів та об’єктів оброблення промислових відходів);

- Директива Європейського Парламенту та Ради 2008/98/ЄС від 19.11.2008р.

-Закон України Про управління відходами.

Проєктом передбачаються заходи із поводження з відходами.

3. Містобудівна документація.

Містобудівною документацією є: “Схема планування території Полтавської області, виконана Українським державним науково-дослідним інститутом проєктування міст Діпромісто (2012 р.); “Проект районной планировки Полтавского административного района Полтавской области”, розроблений у 1991 році Державним проектним інститутом по плануванню і забудові міст “Харківпроект”.

Згідно з “Схемою планування території Полтавської області територія планування перебуває в зоні впливу від автомобільних транспортних коридорів (транспортна доступність 60 хв). Навколо території планування розташовані захисні ліси. Територія проєктування розміщена в зоні газових та газоконденсатних родовищ і площ. На схід від території планування передбачається будівництво залізничної лінії.

Відповідо до “Схема планування території Полтавської області. Схема розвитку рекреації” територія планування перебуває в межах проєктованих рекреаційного району та рекреаційного вузла (зона короткочасного відпочинку); на території розміщені захисні ліси (природоохоронні та рекреаційні території); територія планування не перебуває в межах природно-заповідного фонду, в межах рекреаційно-оздоровчих чи природоохоронних лісів.

Відповідо до “Схема планування території Полтавської області. Комплексна оцінка території за результатами пофакторного аналізу” (зонування території за умовами) територія проєктування перебуває (за зонуванням містобудівного освоєнна) – в межах рекреаційного району (рекреаційна підзона короткочасного відпочинку);

-розвитку ландшафтної інфраструктури – в межах територій для формування складових екологічної мережі.

Згідно із Схемою функціонального зонування території – в зоні пріорітетного розвитку території, в зоні переважно містобудівного освоєння (зоні урбанізації) – території з переважним розвитком середньо- та високотехнологічних галузей промисловості та окремих метрополітарних видів діяльності устаткування для управління технологічними процесами в гірничодобувній та хімічній промисловості, металургії, устаткування для екологічної реабілітації території, фінанси, наука, виставкова діяльність тощо.

Згідно з “Проєктом районной планировки Полтавского административного района Полтавской области”, розробленим у 1991 році Державним проєктним інститутом по плануванню і забудові міст “Харківпроєкт”, територія планування розташована неподалік від газорозподільчої станції, підприємством деревообробної промисловості, територія розміщена в лісопарку.

Природно-заповідного фонду немає.

Зон поширення зсувів, селей, карсту, лавин немає, зон підтоплення немає, підгрунтові води залягають на глибині більше 3м. Небезпечні геологічні процеси відсутні. Особливо-цінних земель немає.

СЗЗ проєктованих об’єктів сформовані згідно місць розташування джерел шкідливого впливу.  В межах СЗЗ проєктованих об’єктів відсутня житлова та громадська забудова.

 

3)якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів):

Види діяльності або об’єкти, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля згідно частини 2 статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”: відсутні.


 

4)ймовірні наслідки:

Стратегічна екологічна оцінка ДПТ враховуватиме ймовірні наслідки для флори, фауни, біорізноманіття, ґрунтів, клімату, повітря, води, ландшафту, природних територій та об’єктів, безпеки життєдіяльності населення та його здоров’я, матеріальних активів, об’єктів культурної спадщини, у тому числі вторинні, кумулятивні, синергічні, коротко-, середньо- та довгострокові, постійні й тимчасові, позитивні та негативні, а також взаємодію цих факторів. Зокрема, мають бути оцінені наслідки для таких компонентів довкілля: 

-атмосферне повітря; 

-клімат і мікроклімат; 

-відходи;

-водні ресурси; 

-геологічне середовище, ґрунти і земельні ресурси (у тому числі вилучення земельних ділянок);

-біорізноманіття, стан фауни і флори; 

-соціальне та техногенне середовища. 

а) для довкілля, у тому числі для здоров’я населення:

Стан атмосферного повітря.

Відомостей щодо стану атмосферного повітря саме по території планування немає.

Викиди в атмосферне повітря здійснюються існуючою автомобільною дорогою М 03; також очікуються на етапі будівництва інфраструктури та в процесі діяльності підприємства (в основному, твердих частинок і газів). Загальний вплив проєктованого об’єкту на якість повітря є незначним, оскільки територія планування знаходиться на відстані більше 200м від найближчої житлової забудови (с.Копили); саме підприємство IV класу санітарної класифікації, із СЗЗ 100м.

На стан атмосферного повітря впливають: руху автотранспорту та від двигунів авто- та будівельної техніки під час проведення будівельних робіт: на дизельному пальному, забруднююча речовина: Азоту діоксид (Азот (IV) оксид), Азот (II) оксид (Азоту оксид) Вуглець (Сажа), Сірка діоксид (Ангідрид сірчистий), Вуглецю оксид, Гас. На бензині - забруднююча речовина: Азоту діоксид (Азот (IV) оксид), Азот (II) оксид (Азоту оксид), Сірка діоксид (Ангідрид сірчистий), Вуглецю оксид, Бензин (нафтовий, малосірчистий)/в перерахунку на вуглець.

Опалення відбувається за допомого електричної теплої підлоги. Як друге джерело електроенергії на території планування передбачено дизельгенераторна станція, або ж встановлення сонячних панелей (для власних потреб).

Незапланований негативний вплив можливий лише при аварійних ситуаціях.

Рівень шуму від діяльності підприємства на межі СЗЗ становитиме менше 55 дБА/день.

Стан підземних водних горизонтів і якість питних вод.

В період будівництва об’єктів та в процесі експлуатації вплив на підземні води – тимчасовий. До впливів планованої діяльності на водне середовище належать споживання води та утворення господарсько-побутових стічних вод від сантехнічних приборів, утворення поверхнево-зливових стічних вод. Проєктом передбачається влаштування систем водопостачання на господарсько-питні та протипожежні потреби території проєктного об’єкту; передбачається каналізування локальними мережами на проєктовані локальні очисні споруди. Для виробничих стоків запроєктовані окремі системи виробничої каналізації.

Об’єкт будуватиметься поза межами прибережних захисних смуг водних об'єктів. Скидання стічних вод у поверхневі водні об’єкти не передбачається.

Стан земельних ресурсів.

Потенційний вплив на геологічне середовище передбачає порушення земної поверхні та зміна ландшафту в процесі будівельних робіт; відбудеться фізичне переміщення верхніх шарів грунту, їх ущільнення, частково привантаження чи видалення із заміною, необхідно передбачити окреме складування родючого шару грунту.

Стан поводження з відходами.

Шляхи екологічно безпечного поводження з твердими побутовими відходами та відведені місця чи об'єкти їх подальшого розміщення: в період будівельних робіт утворюватимуться: будівельне сміття, вийнятий ґрунт, залишки використаних електродів, обрізки використаного кабелю, залишки лакофарбових виробів, використані пакувальні матеріали, тверді побутові відходи. При умові належного тимчасового зберігання відходів у відповідності з санітарними нормами та технікою безпеки, їх сортування та передачі спеціалізованим підприємствам, забезпечується безпечний рівень впливу на навколишнє середовище.

Передбачається організація роздільного збору відходів, на території планування з подальшим вивезенням згідно з укладеними договорами.

Радіаційний стан

Розміщення нових об’єктів не погіршить радіаційний стан.

Електромагнітний фон

Необхідно будівництво мереж електропостачання 10, 0,4 кВ. Охоронна зона підземного електрокабелю та кабелю зв’язку - 2 м. Санітарно-захисна зона для ЛЕП та трансформаторних підстанцій напругою менше 220 кВ не встановлюється. Електромагнітний фон не погіршиться.

Здоров’я населення

Впливу на здоров’я населення не передбачається, оскільки проєктоване підприємство та інші джерела впливу розміщено на нормативній відстані від житлової забудови.

Вплив на соціальне середовище – позитивний: створення нових робочих місць, надходження коштів до місцевого бюджету.

Негативний вплив на рослинний світ полягає у вирубці дерев, власник повинен відшкодувати збитки згідно чинного законодавства. Негативний вплив на тваринний світ не передбачається; джерела підвищеного шуму внаслідок проведення будівельних робіт та діяльності підприємств можуть спричинити незначний вплив (фактори тривоги) на середовище перебування, умови розмноження і шляхи міграції тварин; можливий незначний допустимий вплив на просторове, видове, популяційне та ценотичне різноманіття об'єктів рослинного світу. Ареали проживання рідкісних тварин, місця зростання рідкісних рослин тощо невідомі.

б) для територій з природоохоронним статусом: негативний вплив відсутній. Об’єкти та території природно-заповідного фонду відсутні; Смарагдова мережа на ділянці та поряд з нею відсутня, отже впливу не передбачається.

в) транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення: транскордонний вплив відсутній.

5)виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено:

Альтернативи іншого характеру відсутні з огляду на необхідність провадження даної планованої діяльності. Можуть розглядатись варіанти територіального розміщення на даній ділянці запланованих об’єктів, або ж перелік супутніх виробництв.

6)дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки:

Спосіб стратегічної екологічної оцінки – інтегрована в процес розробки ДДП. Метод, який застосовувався під час СЕО: SWOT – аналіз; цільовий аналіз; методи прогнозування. Застосування SWOT – аналізу дозволить виявити слабкі та сильні сторони; застосування цільового аналізу при проведенні стратегічної екологічної оцінки дозволить встановити відповідність проєктних рішень цілям охорони довкілля. Передбачається проаналізувати вплив на кожен компонент довкілля.

СЕО складається з опису наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, а також вторинних, кумулятивних, синергічних, коротко, середньо- та довгострокових, постійних і тимчасових, позитивних і негативних наслідків та заходів, що передбачається вжити для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування. Одночасно СЕО передбачає заходи, передбачені для здійснення моніторингу наслідків виконання документа державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення.

Обсяг досліджень передбачається відповідно до ст.11 Закону України Про стратегічну екологічну оцінку.

Для розробки СЕО передбачається використовувати наступну інформацію: доповіді про стан довкілля, статистичну інформацію, дані моніторингу стану довкілля, оцінку впливу на довкілля планової діяльності та об’єкту, які можуть мати значний вплив на довкілля, пропозиції щодо зміни існуючого функціонального використання території. Основною метою прогнозу є оцінка можливої реакції навколишнього природного середовища на прямий чи опосередкований вплив людини, вирішення задач раціонального природокористування у відповідності з очікуваним станом природного середовища.

Надати рекомендації щодо комплексу заходів, спрямованих на виявлення характеру, інтенсивності і ступеня небезпеки впливу на стан навколишнього середовища та здоров'я населення будь-якого виду господарської діяльності, можливість ведення якої передбачена містобудівною документацією.

Під час проведення процедури стратегічної екологічної оцінки передбачені заходи для запобігання негативному впливу на довкілля та здоров’я населення за такими напрямками:

- щодо охорони атмосферного повітря;

- охорона поверхневих та підземних вод, ґрунтів;

- заходи щодо пожежної  безпеки;

- відновлюванні та охоронні заходи.

Проведення спеціальних досліджень для стратегічної екологічної оцінки не передбачається.

7) заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування:

Під час здійснення стратегічної екологічної оцінки передбачається розглядати заходи із запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків на довкілля, визначені законодавством та нормативно-правовими актами.

Закон України “Про охорону навколишнього природного середовища”, визначає загальні вимоги в галузі охорони навколишнього середовища при розміщенні, проєктуванні, будівництві, введенні в експлуатацію, експлуатації, консервації будівель, споруд та інших об’єктів.

Законом встановлено, що використання природних ресурсів громадянами, підприємствами, установами та організаціями здійснюється з додержанням обов’язкових екологічних вимог:

а) раціонального і економного використання природних ресурсів на основі широкого застосування новітніх технологій;

б) здійснення заходів щодо запобігання псуванню, забрудненню, виснаженню природних ресурсів, негативному впливу на стан навколишнього природного середовища;

в) здійснення заходів щодо відтворення відновлюваних природних ресурсів;

г) застосування біологічних, хімічних та інших методів поліпшення якості природних ресурсів, які забезпечують охорону навколишнього природного середовища і безпеку здоров’я населення;

д) збереження територій та об’єктів природно-заповідного фонду, а також інших територій, що підлягають особливій охороні;

е) здійснення господарської та іншої діяльності без порушення екологічних прав інших осіб;

є) здійснення заходів щодо збереження і невиснажливого використання біологічного різноманіття під час здійснення планової діяльності.

Заходи спрямовані на запобігання, відвернення, уникнення, зменшення, усунення значного негативного впливу на здоров’я населення. При здійсненні планованої діяльності у відповідності до вимог ст.24 Закону України “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення” з метою відвернення і зменшення шкідливого впливу на здоров’я населення шуму, неіонізуючих випромінювань та інших фізичних факторів будуть розглядатися:

- відповідні організаційні, господарські, технічні, технологічні, архітектурно-будівельні та інші заходи щодо попередження утворення та зниження шуму до рівнів, установлених санітарними нормами;

- заходи радіаційної безпеки, відповідних санітарних правил, а також заходи встановлені нормами, іншими актами законодавства, що містять вимоги радіаційної безпеки та інші.

Зважаючи на державну політику в галузі енергозбереження, забезпечення екологічної безпеки, раціонального використання природних ресурсів, при реалізації містобудівної документації доцільно максимально повно використовувати сучасні високоефективні екоенергозберігаючі технології та матеріали, лояльні до довкілля, зокрема огороджуючі конструкції з мінімальним коефіцієнтом теплопровідності, сучасні альтернативні джерела енергії, інженерне обладнання з високим коефіцієнтом корисної дії, тощо.

Необхідно організувати моніторинг стану довкілля, використання земельної ділянки згідно функціонального призначення, передбаченого містобудівною документацією.

8)пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку: звіт про стратегічну екологічну оцінку має відповідати вимогам ч. 2 ст. 11 Закону України “Про стратегічну екологічну оцінку”.

9)орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, та строки їх подання:

Пропозиції подавати особисто або через уповноваженого представника у письмовому вигляді із зазначенням прізвища, ім’я та по-батькові, місця проживання, особистого підпису; від юридичних осіб – із зазначенням їх найменування, місця знаходження, посади і особистого підпису керівника до Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області за адресою: 38672, Полтавська область, Полтавський район, с.Терешки, вул.Шевченка, 1-А. Код ЄДРПОУ: 42143829. Тел.: +38(066) 960-03-52. E-mail: radatereshki.org@gmаil.com, протягом 15 днів з дня оприлюднення заяви на офіційному сайті https: //tereshkivska.gromada.org.ua/.

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь